Boşandığı Eşiyle Yaşadığı Tespit Edilenin Yetim Aylığı Kesilir

Babamdan aldığım emekli aylığı kesildi. Ben eski eşimle birlikte değilim. Sadece maaşa ortak olan ablamın beyanına dayalı olarak kesilmiştir. Ne yapmam lazım? Kendimi ne şekilde savunabilirim?
Boşandıktan sonra eski eşiyle birlikte yaşadığı tespit edilenlerin, yetim aylığı kesilir. Ödenen yetim aylıkları da kanuni faiziyle birlikte geri alınır. Boşandığınız eşinizle birlikte yaşadığınızı tespit ettikleri gerekçesiyle yetim aylığınızı kesmişler. Ancak, sadece ablanızın beyanı üstüne aylığınızı kesmemeleri gerekir. Yasa yetim aylığının kesilmesi için; boşandığı eşle birlikte yaşandığının tespit edilmesini şart koşuyor. Sadece bir ifade ile eşinizle birlikte yaşadığınızın tespit edilmiş olmasını mahkeme doğru bulmayabilir. Çünkü, ablanızla aranızda ihtilaf olabilir ve kasıtlı olarak yalan ifade vermiş olabilir. Sorunuzda belirttiğiniz gibi bir tek ablanızın ifadesine dayanarak, aylığınızı kesmişlerse, sizde İş Mahkemesine dava açın ve mahkemeye eşinizle birlikte yaşamadığınızı, şahitlerle ve belgelerle kanıtlarsanız, aylığınızı mahkeme kararıyla tekrar bağlatabilirsiniz.

6 yorum:

  1. ben ilk evliliğimde çalışmadığım için çeyiz parası alamadım ve 3 yıl oldu ayrılalı ve su anda yeniden evleneceğim çeyiz parası alabilirmiyim babam olmadığı için annem bagkurdan maas alıyor beni aydınlatmanızı rica ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Yetim aylığı alıyor iseniz ilgili elbette çeyiz parası veya evlilik ödeneği alabilirsiniz...

      saygılarımla

      Sil
  2. Merhaba, adım Lori Dante, güvenilir kredi şirketi oldukları için kredi başvurunuz için Bay Dierk Conrad'la iletişime geçmek için mali yardıma (kredilendirme) ihtiyacınız olan herkesi tavsiye etmek için buradayım.

    * 3% faizli kredi oranı sunuyorlar.
    * Nakitsiz girişimci için sigorta.
    * Para için garanti.

    Intel Finance Firması, iyi kredi notu ile, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar. Ailem için yeni bir ev almak için 130.000 doların üzerinde krediye ihtiyacım vardı, Bay Dierk Conrad'ın borç için çalıştığı şirketle temasa geçtim ve stres içermeyen bir kredi olduğu için kredimi başarılı bir şekilde alıyorum.

    Bay Dierk Conrad ile kredi için lütfen iletişime geçin! E-posta: intelfinancefirm@gmail.com

    Teşekkürler
    Lori Dante

    YanıtlaSil
  3. Merhaba!!!

    Mali yardıma mı ihtiyacınız var?

    * $1000 - $10,000,000 aralığında
    * 3% faiz oranı
    * Uygun fiyatlı kredi geri ödeme planları

    Her türlü krediyi şu adresten e-postayla almak için lütfen bizimle iletişime geçin: universalfunds1@hotmail.com

    İçtenlikle
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil

Sorunuza ve yorumunuza en kısa zamanda yanıt verilecektir... Admin